Alideas= Alicia + Ideas





miércoles, 3 de mayo de 2017

Postals viatgeres

     Em trobava en una de les meves escapades viatgeres pensant que li podria regalar a la meva fillola Martina. I després de donar-li voltes, volia algun detall sense caure en la dinàmica del consumisme perquè toca, que podia buscar per donar-li. Al final, vaig pensar que el millor regal que li podia fer a Martina era enviar-li una postal de tots els llocs que visito posant-li les coses importants i desitjan-li que quan sigui gran viatgi, crec que és el millor desitg per a un infant.
     Així ho vaig començar a fer, postal de Colonia, postal de Utrech, postal de Dusseldorf, postal de Bruges.... i espero enviar-li mooooooltes més.

       Per això li he fet una caixeta molt xula per guardar les postals i espero que no siguin només les meves. Com m'agradaria que tothom enviéssim cartes i postals una altra vegada!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario