Alideas= Alicia + Ideas





lunes, 14 de octubre de 2013

Halloween

Novetat nº3:

Halloween, mirant pels blocs que hi ha a internet vaig trobar un tutorial i una plantilla superfàcil i super vistosa per fer.
El bloc és "la vida en scrap" i té cosetes molt xulis!!

Jo vaig treure la plantilla i he fet la meva interpretació i utilitzant el material del que disposem a casa, ja que quan arriba l'època d'alguna cosa, tot s'acaba no hi han segells ni papers ni res de res.....

Quina utilitat té? 

Doncs no ho sé, per invitacions a festes, o per posar les fotos de la festa o per decorar l'entrada de casa o per posar el menú de la festa de halloween......
només sé que cada vegada que la veig m'encantaaaaa

He proposat un taller a l'escola del Miracle per a cicle superior per la classe d'anglés...
 <<scrapejant a les escoles.....>>






Els papers són de Graphic 45, aconseguits a la fira DIY de sabadell del passat divendres 11 d'octubre , la resta són cartolines bàsiques, i algun sticker trobat en la caixa d'objectes no identificats.... envellit amb distres..., algun mini tag amb eyelets,alguna cinteta de "raso" 

i
Així es veu amb la llum del dia


No hay comentarios:

Publicar un comentario